Ontevreden? Meld het dan

Ben je ontevreden over de dienstverlening van WIJeindhoven? Laat het ons weten via ons formulier: ik ben ontevreden. Wij gaan dan graag met je in gesprek. Komen we er samen niet uit, dan kun je daarna een klacht indienen. Hoe je dat doet lees je in onze klachtenprocedure.

Klachtafhandeling

Een onafhankelijke klachtadviescommissie spreekt zich uit over jouw klacht. De bestuurder van WIJeindhoven laat, namens het college van burgemeester en wethouders, weten of en welke verbeteringen WIJeindhoven doorvoert naar aanleiding van de uitspraak en wat we van jouw klacht hebben geleerd.

Second opinion

Heb je met hulp van WIJeindhoven een vraag voor ondersteuning vanuit de Wmo of Jeugdwet bij het Servicebureau van de gemeente neergelegd? Heb je​ daarop een advies (ofwel voorgenomen besluit) ontvangen van het Servicebureau? Ben je het niet eens met dat advies of voorgenomen besluit? Dan kun je iemand anders om een beoordeling vragen: een second opinion. De medewerker van het Servicebureau laat je weten dat je een second opinion kan aanvragen. Dat doet hij als hij ziet dat je het niet eens bent met het advies of voorgenomen besluit.

​De second opinion is gratis. Bespreek het met je generalist zodat​ die je eventueel kan helpen om dit aan te vragen. De gemeente vraagt een onafhankelijke expert om opnieuw naar de situatie te kijken en binnen 10 dagen een advies te geven. Ken je zelf een expert die je wil inschakelen? Bespreek dit ook met ons. 

Bezwaar

Als je het niet eens bent met een beschikking die je hebt ontvangen, kun je bezwaar maken bij de gemeente Eindhoven. Op de website van de gemeente Eindhoven vind je meer informatie over hoe je dit kunt doen.